nâo é por acaso Luis

nâo é por acaso Luis: (www.astormentas.com)
Poema ao acaso


quinta-feira, 10 de maio de 2012

De scals

de como protexer a propiedade intelectual


Onte recebín o seguinte e-mail:

Novo comentário sobre "de mencía no, demencial: es la plaga"
recibido de: redaccion (http://www.blogger.com/profile/08697680971156918742)
14:41 (hace 22 horas)

redaccion deixou um novo comentário na sua mensagem
"de mencía no, demencial: es la plaga":


Hola,
por favor, puedes poner el nombre del autor de la Pintura de la Plaza de Toros?,
ERNEST DESCALS-PINTURA, muchas gracias.



Ernest Descals pintando na rúa


A pasada semana, tentando ilustrar o citado post, metinme no Google na procura de imaxes da "suerte de castigo" ou "tercio de varas", como lle chaman, numa praza de touros, alusiva ao tema que me ocupaba, tal como o eu vexo, a saber, o particular ensañamiento do goberno do PP de Rajoy cos traballadores asalariados, e as capas sociais máis indefensas económicamente em xeral, non só nos feitos e decisións políticas, senon também nas formas. E posto que o señor Rajoy é un declarado devoto da "Fiesta Nacional", por aí foi a miña escolla simbólica.

Nom sei cantos miles de imaxens de picadores de touros apareceram na consulta em Images de Google, en todo caso, resultaba, coma case sempre, agotadora a busca. Algumas delas bem suxerentes en canto que quem sofre o castigo de varas, así lle chaman ao asunto creio, é um ser humano. Pero eu nem quería cair na truculencia, nem desviar a atención hacia o tema taurino. Até que atopei o cuadro deste pintor, Ernest Descals, que me pareceu adecuada.

Teño por norma citar a autoría ou procedencia de todo o que recollo na rede. Pero, por veces, nom é posibel por ser copia de copia, e, en fotoxornalismo, as imaxes están por todas partes. Refírome as fotos de políticos e persoaxes públicos de todos coñecidos. Estas baixadas de imaxes son transitorias para subir ao blog e inmediatamente trato de eliminalas dos meus arquivos en disco, porque ademáis resulta moi pequeno. A tal fin o nome co que baixo as imaxens é un número indeterminado de Z para que se sitúem ao final do ficheiro para facilitarme a operación de subir ao blog e seren dispois eliminadas de imediato.

No caso da pintura en cuestión, em troques, conservei o nome do autor ao final dos Z's no nome do arquivo xustamente coa finalidade de referir a sua autoría no meu blog: "zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzcuadros-ernest-descals".
Pero nom o fixen.

E fun, xustamente, ademais de moi amabelmente -teño que decilo-, reprendido polo seu autor ou representante máis bem, supoño. Nom vou dicir, coma o Rey -no de romperse a cadeira-, que nom volverá a pasar, pero sí quero dicir em cambio, que grazas a elo puidem coñecer a sua web, moi interesante para alem duma mostra de pinturas do autor, das que gosto moito, e que recomendo visitar.

De todolos xeitos, intrígame saber cómo é que veu a dar con este apartado recuncho do meu blog no que anónimamente se agochaba o seu cadro?

Moitísimas grazas, Ernest.




Ernest Descals, Morella o Maestrazgo

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E falando de dereitos de autor, hoxe foi noticia a elección de Anton Reixa para a presidencia do SGAE.


http://www.publico.es/culturas/432362/hoy-comienza-una-nueva-sgae


"Hoy comienza una nueva SGAE"


Antón Reixa ha sido elegido nuevo presidente de la entidad con 24 votos de los 37 miembros presentes en la Junta directiva.


ALEJANDRO TORRÚS
Madrid 08/05/2012 14:05 Actualizado: 09/05/2012 08:42

Antón Reixa ha ampliado este martes su extenso currículum. A los adjetivos de poeta, músico y director de cine añade el de 36º presidente de la SGAE y el primero de la época post Teddy Bautista, quien dirigió la entidad durante 30 años hasta el escándalo de corrupción que provocó su dimisión . “Ya no hay vuelta atrás. Hoy comienza una nueva SGAE y no hay vuelta al pasado. Los 39 directivos tenemos un afán clarísimo de renovación”, ha señalado el nuevo presidente a Público.es.

El artista vigués ha recibido el voto favorable de 24 de los 37 miembros presentes de la Junta directiva, ya que dos de los 39 no han asistido (el cantante granadino Miguel Ríos y la coreógrafa y bailarina Eva Yerbabuena). Este triunfo ratifica su mayoría en las elecciones celebradas el 26 de abril . Entonces la lista de Reixa obtuvo 14 de los 39 asientos en el órgano de dirección de la SGAE. A estos 14 votos favorables, se ha unido el apoyo en bloque de los ocho representantes de los editores, tal y como anunció antes de la reunión Álvaro de Torres.

“Tenemos una agenda de trabajo muy complicada”, ha apuntado Reixa, cuya prioridad como nuevo presidente es “la reestructuración de la deuda bancaria” de la entidad, que actualmente asciende a cerca de 150 millones de euros. Asimismo, Reixa ha señalado que sus primeras actuaciones irán encaminadas a establecer un “presupuesto de 2012” que permita “maximizar la eficiencia y rebajar los gastos generales de la entidad”, “reactivar la red comercial” y “buscar un consenso para nombrar un consejero delegado”.

El nuevo presidente, además, se ha puesto como objetivo “reconciliar a la SGAE con la sociedad” tras los escándalos que han salpicado a la entidad en el último tiempo y que ha daño gravemente su imagen en la opinión pública. “Tenemos que abrir un gran de comunicación porque mejorar nuestra imagen no va a ser algo que se consiga de forma inmediata”, ha aseverado Reixa, que se ha comprometido a trabajar durante los próximos cuatro años a recuperar la credibilidad de la entidad.




Asimismo, Reixa ha señalado a los medios que se pondrá en contacto de forma inmediata con el Ministerio de Educación y Cultura para reclamar que ejerza con eficacia su labor de tutela sobre la entidad. En una lista de objetivos más a largo plazo, el artista gallego se plantea la revisión total de los estatutos de la entidad tras un proceso de consenso. De momento, ya ha anunciado una asamblea general extraordinaria el próximo 28 de junio.

Preguntado por el sueldo que percibirá como presidente de la SGAE, Reixa ha apuntado que en su programa electoral ya señalaba su intención de que el presidente no tuviera dedicación exclusiva y no convirtiera a la entidad en su medio de vida. Su sueldo oscilará entre 50.000 y 70.000 euros, cifra que debe acordar la asamblea general.

24 votos frente a 11

La reunión de la Junta Directiva, que a la postre ha elegido a Reixa como presidente, se ha prolongado durante cuatro horas debido a la alta fragmentación de la Junta, que aglutinaba hasta a cinco listas diferentes, y por la amenaza de bloqueo de su principal rival, José Miguel Fernández Sastrón, de la candidatura De Otra Manera (DOM), que sostenía que Reixa no podía ser presidente tras no haber obtenido representación en el colegio de Pequeño Derecho, en el que resultó ganador Sastrón.

Este candidato, que consiguió nueve asientos en la Junta directiva tras las elecciones, ha recibido el apoyo de 11 miembros de la actual Junta directiva. Además, dos integrantes han votado en blanco. Finalmente, y según ha indicado Reixa a Efe, el fantasma del bloqueo institucional lanzado por Sastrón se "ha solventado con cierta cordialidad".

El Ministerio de Educación, Cultura y Deporte, a través de la Secretaría de Estado de Cultura, ha señalado que la elección de Reixa supone "un paso positivo en el proceso de reestructuración de la entidad de gestión".


Consejo de dirección

Como vicepresidentes han sido elegidos: Miguel Hermoso, por el colegio Audiovisual; Fermín Cabal, por el colegio de Gran Derecho, y Teresa Alfonso, por el colegio de Editores.

Asimismo, ha quedado constituido el Consejo de dirección, órgano al que corresponde la administración permanente y ejecutiva de la entidad, formado por doce miembros designados por la Junta directiva a propuesta de los colegios profesionales respectivos. El Consejo estará integrado por Carles Alberola y Fermín Cabal, como representantes del colegio de Gran Derecho; Manual Aguilar, Jesús Glück, Javier Losada, Antón Reixa y José Zarate, del colegio de Pequeño Derecho; en el colegio de Obras audiovuales han sido elegido Enric Gomà y Julia Altares y Carlos Martínez, Juan Ignacio Alonso y Álvaro de Torres completarán el Consejo como representantes del colegio de Editores.

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http://praza.com/cultura/821/ten-que-haber-unha-descentralizacion-na-sgae-que-reflicta-a-diversidade-do-estado/

Marcos Pérez Pena | @zerovacas

Antón Reixa enfronta nas vindeiras semanas dous retos. Un máis fugaz, pero se cadra máis emotivo: o regreso dos Resentidos nun concerto único, o 12 de maio en Ourense, que acompaña a publicación do disco de homenaxe A tribo toda baila. O outro, a posibilidade case segura de asumir a presidencia da SGAE co reto a adaptar a xestión de dereitos de propiedade intelectual a un novo contexto tecnolóxico e social ao que a industria cultural veu chegando tarde estes últimos anos.
...

"Internet é unha vantaxe competitiva, unha alegría para calquera autor, pero iso non pode convivir coa cultura do gratis total"

Que vai cambiar na SGAE a partir de agora?

Hai unha cousa evidente no resultado das últimas eleccións, que é que se escolleu unha directiva que de forma case unánime non está disposta a volver ao pasado. Ese é o mellor dato. A batalla dos dereitos de autor é complexa, a SGAE fixo moitas cousas mal e hai que reconstruír o diálogo coa cidadanía e iso, xunto con asentar a oferta de contidos legais en Internet é onde creo que temos que aplicar a nosa enerxía.

(continúa...)

Comentarios:

xianinhaxa:

A SGAE é unha organización antidemocrática por excelencia! So teñen voz e voto os supremos señores que máis cobran! A SGAE amenaza a artistas que non comen o seu pan bendito e que manteñen libertade e independencia na súa creación! A sgae co apoio da política corrupta estafa á sociedade con tasas inxustas! A sgae non respeta nin actos solidarios e so recauda! A sgae é un negocio para uns poucos homes podres de cartos e poder! Ao resto migallas!
Vai Reixa e compani democratizar unha entidade que funciona verticalmente e tima a artistas e sociedade!!! E LAIASE DE NON AXUDAR A MÜSICA GALEGA! Nunca fixo máis nada que comprometerse coa lingua e co negocio musical e audiovisual sen poñer nada por remediar os grandes males! Propoño que REIXA democratice tamén a FALANXE!!!!

Xabier Cancela:

Menudo trepa !!! Cartos que quero cartossss !!! Nin nunca lle interesou defende-los dereitos de autor dende Galicia, nin o mundo audiovisual galego, so lle interesa entrar na comedeira de Madrid, so quere canon e mais canon .... Por certo, que marabilla de entrevistador!!! se lle fai deste xeito unha entrevista a Stalin, o Stalin sairía feito un santiño .... Ni unha soa pregunta dura, e mira que ser da SGAE da moito xogo, debería existir un botón de dáme noxo este artigo!!!

Xabier Seixo:

A SGAE está para recaudar, é unha entidade de xestión de dereitos, e os dereitos de autoría só existen nos estados que forman parte do convenio de Berna para recaudar a pasta que xeran is dereitos.

De feito os dereitos de propiedade intelectual só existen para poder recadar pasta que produce a obra.

É algo que parece que aínda non se comprendeu, e por iso a xente fala e fala...
Para mudar esta situación habería que mudar a constitución española no capítulo de propiedade intelectual, algo que nunca lle escoitei a practicamente a ninguén.
A min a SGAE non me gusta, nin sequera me gusta o modelo da propiedade intelectual, prefiro a da URSS, bastante máis avanzada desde o punto de vista social ao modelo occidental.

Aínda que o ideal sería que o marco lexislativo permitise xestionar a autoría dun xeito máis amplo, por exemplo recoñecendo de facto do dereito do autor/autora de non licenciar baixo Copyright obrigatoriamente.

Agora ben, hai algo no que non se pode cair, nen confundirnos: os desmáns internos, chanchulleos e demais macarradas da entidade, nada ou pouco ten que ver coa lexitimidade que a lexislación española lle otorga para poder recadar.

A ver se con un pouco de sorte conseguimos separar todas as cousas e centramos os debates. O morbo que producía atacar a SGAE e que as enerxías se volcasen nela fixo que se perderan anos no verdadeiro debate, que é o modelo de xestión da propiedade...

Ernest Descals, ARES DEL MAESTRE-MAESTRAZGO


/E-11002011h.52458/10.1221h.52516/


Ernest Descals, MAESTRAZGO-ALBOCASSER-

NB. As fotos dos cascos, de Ernest Descals. As relacionadas com Antón Reixa, de diversos medios

5 comentários:

  1. Hola, fantastico artículo sobre los derechos de autor y con bonitas imágenes,,,,,,gracias a tí por tus palabras para mis pinturas y fotos. Te quiero hacer una pregunta, porqué en el título de post escribes separado DE SCALS,?

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  2. Hola Ernest, gustosamente contesto tu pregunta, al mismo tiempo que te pido satisfagas mi curiosidad en cuanto a como has podido saber que había utilizado la foto de tu cuadro en mi blog.

    El 18 de enero decidí que esa sería la última entrada en este blog. Más tarde en febrero falté a mi propósito, sólo formalmente, para contestar un comentario que había hecho en él una amiga y preferí hacerlo con una nueva entrada, sin más aportación personal que editar la página. Luego surgieron otros motivos, pero siempre el título de las entradas refiere el hecho de ser ajenas, empezando sin excusa por “de …”, y pensando que será la última.

    Tu apellido me sugirió el título. Bastaba dejar un blanco intercalado. “de Descals” no me gustaba.

    En cuanto a las imágenes, es normal que te gusten, a mí también, son tuyas.

    Un cordial saludo.

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  3. OK, ahora entiendo lo del título, por otra parte creo que vas a seguir en tu interesante blog, es mi impresion personal y mi deseo. Sobre lo de la imgaen encontrada a partir del blog, hago continuas busquedas sobre mis pinturad y fotos a partir de google y si la suerte me acompaña voy encontrado las cosas que me interesan.Es cuestión de paciencia. Un Cariñoso Saludo,tu amigo Ernest Descals.

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  4. Por si acaso pasas por aquí de nuevo, otra curiosidad sobre vuestro oficio, Ernest:

    La última pincelada que das a un cuadro ¿era imprescindible en todos los casos?

    ¿Tienes alguna vez la impresión de que todavía le faltan pinceladas a un cuadro que has dado por terminado?

    Y lo contrario, situación más complicada de resolver, y difícil de ver supongo, ¿de que le sobran pinceladas?

    ¿Te has sentido con prisas de acabar alguna vez y has empezado a dar pinceladas a toda pastilla para concluir rápidamente?

    Menos mal que ni las paredes de casa pinto, y la naturaleza me ha privado de la más mínima capacidad para pintar.

    Siempre me quedaría con la impresión de que le faltaba una pincelada al cuadro, y en cuanto se la diese, tendría la sensación de que sobraba y haberla cagado por culo inquieto.
    Sería una vida horrible.
    Es cierto que siempre te queda esa sensación agria de no pintar nada, pero ya estoy acostumbrado.

    Gracias por todo amigo.

    Un abrazo.

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  5. Dios mio,, esto casi merece una entrevista, son muchas preguntas, que intentaré responderte con más tiempo, me apasionan tus inquietudes porqué son las que realmente sentimos los Pintores.
    Hasta pronto amigo mio. Ernest.

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